تور آنتالیا نوروز 99 و هر چیزی که ضـروری است از آن آگاه باشید

یکـی از زیبـا ترین شهرهای آسیایی برای گذراندن تعطیلات نوروزی، آنتالیا است. شهری ساحلی با آب و هوای مدیترانه ای، هتل های مجلل، پارک های آبی، بناهای تاریخی و باستانی و ... . فقط حرف از سواحل ماسه ای و آب و هوای این شهر برای جذب گردشگران ضـروری است. با این توصیفات، تور آنتالیا نوروز 99 می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

آنتالیا در غرب کشور ترکیه قرار دارد. با دقت به نزدیکـی مسافت و نداشتن احتیـاج به ویزا، گردشگران ایرانی بیشـتر به این کشور سفر می کنند. راه های بیشـتر برای سفر به ترکیه و شهرهای گوناگون آن وجود دارد. بیشـتر از هم وطنان ما از طریق مرزهای زمینی و با خودروی فردی به این کشور سفر می کنند. از طریق خطوط قطار و اتوبوس هـم می توان سفر کرد. طبیعتا سفرهای هوایی سرعت و آسودگی زیادتری دارند. در این زمینه هـم مورد های متنوعی مقابل خواهید داشت. می توانید شخصا برای رزرو بلیت و هتل اقدام نمایید یا این کار را به آژانس های مسافرتی بسپارید. دستگاهها این چنینی سـال ها در حوزه گردشگری تجربه دارند و قراردادهایی با خطوط هواپیمایی و کارگزاران هتل ها می بندند. با دقت به این تعاملات، رزرو بلیت و هتل برای شان راحـت تر خواهد بود. به خاص وقتی حرف از سفرهای نوروزی باشد که میزان درخواسـت بیشتر شدن پـیدا می کـند و پیدا کردن بلیت دشوار می شود .


معرفی تور آنتالیا نوروز 99


سفر های گروهی برای اشـخاصی که اولیـن بار به آنتالیا سفر می کنند مورد مناسب تری می باشند . ضمناً اشـخاصی که می خواهند خیال شان از بابت همه هماهنگی های سفر راحت باشد و بدون دغدغه تنها به استراحت بپردازند، مناسـب تر از خدمات آژانس ها استفاده کنند. در این حالت علاوه بر رزرو بلیت رفت و بازگشـت و هتل، خدمات دیگری را هـم اخذ خواهید کرد. ترانسفر فرودگاهی یکـی از این مسائـل است. وقتی که به فرودگاه می رسید، خودرویی برای تان در نظـر گرفته شده است که شما را به هتل می رساند. زمان بازگشت هـم همین سرویس را در اختیار خواهید داشت. برای گشت و گذار در شهر، احتیـاج به یک راهنمای فارسی زبان دارید. فردی که همه دیدنی های شهر را بشناسد و بتواند شما را به برتریـن جاها ببرد. یکـی از خصوصـیت ها ی سفرهای گروهی در اختیار دارا بودن چنین راهنمایی است. مهمتر از تمام این ها بیمه سفر است. با این بیمه می توانید در مواقع لازم و ضـروری از خدمات درمانی مناسب استفاده نمایید .

با دقت به نوسان های نرخ ارز، سفرهای خارجی برای بیشـتر از ایرانی ها دشوار شده است. با این حال، فاصله لیر تا ریال ایران تاکنـون بسیار زیاد نمی بـاشد و سفر به آنتالیا از نظـر اقتصادی نسبتا مقرون به صرفه حساب می شود . در نظـر داشته باشید که هر چه به ایام عید نزدیک تر شویم، به خاص در اسفندماه، هزینه ها بیشتر شدن زیادتری خواهند داشت. پس چنان چه که تصمیم قطعی خود را گرفته اید، خوب است از حالا برای رزرو تور آنتالیا نوروز 99 اقدام نمایید و خرید را به ایـام پایانی سـال نیاندازید. در این صورت، خیال تان از بابت همه هماهنگی ها راحت خواهد بود و تنها باید منتظر روز سفر بمانید!

قبل از هر سفر، خوب است انـدکی دربـاره مقصد پژوهش و مطالعه کنیم. به خاص شهرهایی که جاذبه های گردشگری بیشـتر دارند. طبیعتا در یک سفر چند روزه نمی توان به بازدید تمام دیدنی های یک شهر رفت و باید وقـت مان را مدیریت کنیم. با دقت به این موضوع، انـدکی دربـاره دیدنی های آنتالیا حرف خواهیم کرد.

آنتالیا مرکز استانی به این نام در غرب ترکیه است. این منطقه را اولیـن اقامت گاه انسان ی در این کشور دانسته اند. پس آثار باستانی و تاریخی بیشـتر در آن وجود دارد. با این حال، فردی آنتالیا را به عنوان یک شهر تاریخی نمی شناسد؛ حداقل در میـان ایرانی ها! برای ما این شهر با سواحل زیبا و اما هتل های مجللش شناخته می شود . در این شهر اقامت گاه های گوناگون ی پیدا می گـردد که بسته به بودجه و سلیقه خود، می توانید هر یک را که خواستید گزینش نمایید ولی بیشتر اشخـاص هتل ها را ترجیح می دهند. در این هتل ها همه امکانات ضـروری برای یک استراحت چند روزه فراهم است و به این علـت بیشـتر اشخـاص اصلا لزومی برای بیرون شدن از هتل احساس نخواهند کرد! استخر، سونا، جکوزی، اسپا، حمام ترکی، ماساژ، سالن بدنسازی و در برخـی مسائـل ساحل اختصاصی در اختیار میهمانان خواهد بود. از این قبلی چنان چه هتل uall باشد، رستوران و بوفه 24 ساعته باز می باشند و می توانید هر چه دل تان خواست غذا، نوشیدنی، دسر و میوه میل نمایید . برخـی از هتل ها درون خود حتی پارکی هم برای گیم های آبی دارند. مشاهده می نمایید که برای ریلکس کردن و استراحت، هیچ جا مناسـب تر از هتل های آنتالیا نیست!

اگر به طبیعت گردی علاقه داشته باشید قطعا اطلاع داریـد که از سواحل مدیترانه نمی توان چشم پوشی کرد. سواحل غربی به نام نور و سواحل شرقی به نام ماسه های طلایی شناخته می شوند. هم ساحل ماسه ای و هم صخره ای را در این شهر می توانید مشاهده نمایید . رودخانه و آبشار ماناوگات، آبشار دودن و آبشار کورسونلو را هـم در نظـر داشته باشید که زیبایی بی مثل ی دارند. گشت های پیاده روی در کنار رودخانه و بازدید از آبشار اجرا خواهند شـد و می توانید در یکـی از آن ها کمپانـی نمایید . زیبـا تر از تمام این ها، پاموک قلعه یا قلعه پنبه‌ ای است. تراورتن و سنگ‌ های رسوبی و اما چشمه های آب گرم در این منطقه حالتی شبیه حوضچه های پلکانی به وجود آورده اند. رسوب ها ظاهـر و رنگ های گوناگون ی دارند و منظـر ه بی مثل و متنوعی ساخته اند.

کسانی که به بناهای تاریخی و باستانی علاقه دارند خواهندتوانـست به منطقه آسپندوس بروند. این محل در قبلی شهری تجاری و مذهبی بوده است و اکنون می توان در آن بناهای باقی مانده حمام‌، معبد، سالن آمفی تئاتر و کلیسا را مشاهده کرد.

اگر تمایل داریـد آگاه باشید درون اقیانوس ها چه خبر است، آکواریوم آنتالیا را از دست ندهید. یکـی از بزرگترین آکواریوم های جهـان که در زمینی سه هکتاری تهیـه شـده است و تونل ها و سالن های بزرگ آن، به خوبی فضای جهان پایین آب را پیش چشم بازدید کننده ها می گذارد.

منبع: تور آنتالیا نوروز 99