دارالترجمه رسمی سعادت آباد

دارالترجمه رسمی سورن فعالیت رسمی خود را با اخذ مجوز تحت شماره ۳۳۹ از اداره کل امور حقوقی و اسناد مترجمین در زمینه ترجمه مدارک و ترجمه رسمی آغاز نمود. مدیران و کارکنان سورن همگی دارای سوابق کاری درخشان و تحصیلات آکادمیک در زمینه های مرتبط به بخش کاری خود می باشند که همراستایی این دو ( دانش و تجربه) باعث شده است، در پاسخ به تقاضاهای مختلف مراجعین، اقدامات لازم به بهترین نحو به عمل آید.

سورن به عنوان خدمات دارالترجمه رسمی سعادت آباد و دارالترجمه رسمی شهرک غرب در این محدوده و سایر محدوده های تهران ارائه خدمات می نماید. سورن ارائه دهنده انواع خدمات نوین ترجمه در ایران با قیمت و کیفیت مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات ارائه شده با ما تماس حاصل فرمایید و یا از طریق صفحه خدمات ما از خدمات مختلف دفتر ترجمه سورن مطلع شوید.
این مرکز با داشتن تجربه ای و تعهد ماری توانسته به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین مراکز ترجمه تبدیل شود. دارالترجمه رسمی سورن، با تکیه بر مدیریت علمی و با بهره ­گیری از مترجمان متعهد، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه از نظر دقت، صحت ترجمه و همچنین بالاترین سرعت خدمات ترجمه را ارائه نماید

بسیاری ازشرکت­ها و مؤسسات از خدمات این مجموعه استفاده می نمایند و این خود تائیدی بر خدمات مطلوب دارالترجمه رسمی سورن می باشد. امیدواریم که با ارائه این این خدمات بتوانیم راههای ارتباط با شما را متنوع تر، کار شما در زمینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک و متون غیر رسمی را آسان تر، و راه شما را کوتاه تر کنیم.

خدمات ترجمه رسمی و غیررسمی زبان‌ های آلمانی، انگلیسی، فرانسه، روسی، ایتالیایی، ترکی (استانبولی و آذری)، عربی، اسپانیولی، چینی و … در دارالترجمه رسمی سورن ارائه می شود.

  • ترجمه رسمی اسناد و مدارک به کلیه زبانها
  • اخذ تاییدیه وزارت امور دادگستری و وزارت امور خارجه
  • اخذ تاییدیه از سفارتخانه های مربوطه
  • انجام کامل خدمات ترجمه متون تخصصی علمی دانشگاهی
  • ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس
  • آماده همکاری در خصوص مکاتبات اداری شما با شرکتها ی خارجی


برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید